Časté otázky


Časté otázky



Přihlášení je velice jednoduché.

a) Vyplňte kontaktní formulář na našich stránkách

http://www.ceskenarodniaukce.cz/home/kontakt/

Obratem Vás kontaktuje naše zákaznické centrum a vše s Vámi domluvíme.

 b) Vyplňte online přihlášku na našich stránkách

http://www.ceskenarodniaukce.cz/home/chci-usetrit/on-line-prihlaska/

K tomu budete potřebovat poslední vyúčtování za elektřinu/plyn. Tyto údaje jsou potřebné ke spočítání přesné úspory. Vyplňte potřebné údaje (adresa, místo trvalého bydliště, kontaktní telefon…) a poté Vám zavoláme ze zákaznického centra. Do několika dní Vám přijdou domů dokumenty potřebné k přihlášení do energetické soutěže. Tyto dokumenty nám podepsané zašlete zpět na adresu naší společnosti.

c) Můžete nám také zavolat na naši zákaznickou linku +420778773663

Naše energetická soutěž je zcela zdarma a bez vstupních poplatků.  

Cena uvedená v ročním vyúčtování se skládá ze dvou částí.

a) Regulované platby Jsou platby za distribuci elektřiny a zemního plynu. Výši těchto plateb stanovuje Energetický regulační úřad a jsou neměnné pro všechny dodavatele energií.

b) Neregulované platby Jsou platby za silovou elektrickou energii a za odebraný zemní plyn v Kč za jednu MWh. Tyto ceny ovlivňují dodavatelé a zde právě můžete ušetřit.

O výsledku energetické soutěže Vás budeme informovat telefonicky a poštou. Sdělíme Vám, od kdy budete odebírat levnější elektřinu/plyn a také od jakého dodavatele.
Energetická soutěž probíhá jednou měsíčně. Podle technických údajů odběrných míst přihlášených zákazníků dodavatelé energií vytvoří cenovou nabídku. Vyhrává dodavatel, který nabídne nejnižší cenu a zároveň bude splňovat potřebné požadavky.
Vždy je potřeba uzavřít Smlouvu o připojení s distributorem a Smlouvu o sdružených službách dodávky s dodavatelem. Distributor Vám zůstává stejný a mění se pouze dodavatel, od kterého budou chodit faktury a roční vyúčtování.
O vše se postaráme my. Na základě Vámi udělené plné moci podáváme výpověď u stávajícího dodavatele a zajistíme přihlášení u nového dodavatele energií.
Zde se nic nemění. Odečty řeší pracovník stejné distribuční společnosti tak jak tomu bylo do teď. Jističe, elektroměr a plynoměr jsou stále majetkem současné distribuční společnosti, a proto Vám i nadále budou řešit případné technické problémy.